despre Eu.europeanul ... !!!

Îmi amintesc cu câtă ardoare îmi doream să devenim stat membru european chiar din anii 90 dacă s-ar fi putut... Apoi mi-am imaginat sau am sperat că vom reuși să facem pași mai rapizi pe calea democratizării, dezvoltării economice, cultural-științifice și individuale în noul context internațional și european...
Unele așteptări s-au concretizat, majoritatea însă au stagnat sau s-au acutizat...
Justiția, sănătatea, educația, siguranța cetățeanului, accesul la informație și libera circulație, egalitatea de șanse, fiecare separat și toate împreună lasă de dorit și slujitorii lor au dezamăgit...
Îmi doresc ca în timp să aduc pe această pagină de blog cele mai interesante subiecte din agenda europeană și națională... Sper să fac acest blog renumit și util din toate punctele de vedere; un punct de plecare pentru îndeplinirea viselor noastre care nu pot să se îndeplinească decât dacă a stabilit pentru o perioadă normalitatea, firescul, bunele intenții și concordia socială...
Europa noastră are o șansă deosebită în relație cu S.U.A. prin promovarea științelor, investind în oameni, dezvoltând proiecte ambițioase, dar realiste...
Unitate în Diversitate ( In varietate concordia ) ... !!!


Comments